Poniżej odnajdą Państwo podstawowe informacje dotyczące składania i realizacji zamówień w naszym sklepie internetowym oraz sposobów płatności i dostawy przesyłki. Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z regulaminem.

Składanie zamówienia

W celu złożenia zamówienia należy wejść do zakładki sklepowej, wybrać produkt(y), określić liczbę egzemplarzy i dodać je do koszyka. Po skończonych zakupach przechodzimy do koszyka, gdzie klikamy przycisk „Przejdź do kasy” i postępujemy zgodnie z poleceniami: wypełniamy formularz zamówienia, wybieramy sposób płatności i dostawy, a na koniec potwierdzamy złożenie zamówienia.

Konieczne jest podanie wszystkich wymaganych danych – tak byśmy mogli wystawić fakturę VAT. W przeciwnym wypadku realizacja zamówienia będzie niemożliwa. W naszym sklepie rejestracja nie jest konieczna, by zakupić książki.

Zamówienie anulować można, dzwoniąc pod numer telefonu (22)610 98 12 lub mailowo.

Płatności i dostawa

Przyjmujemy płatności w formie:

  • gotówki,
  • karty,
  • przelewu tradycyjnego,
  • przelewu internetowego,
  • za pobraniem.

Cena wyświetlana przy tytule pozycji nie zawiera opłaty za dostawę. Jej koszt kształtuje się w zależności od wybranego sposobu dostarczenia zamówionych artykułów. Przewidujemy następujące formy wysyłki:

  • Poczta Polska (15.50 zł),
  • Poczta Polska za pobraniem (24 zł),
  • kurier (15,01 zł),
  • kurier za pobraniem (21 zł),
  • odbiór osobisty w siedzibie wydawnictwa (0 zł).

Przesyłki kurierskie obsługuje firma Delta City. Prosimy pamiętać o doliczeniu do cen produktów opłaty za przesyłkę. Sposób dostawy wybiorą Państwo podczas wypełniania formularza zamówienia.

Terminy

Zamówienie zrealizujemy wciągu 14 dni od momentu jego złożenia, jednak termin ten zazwyczaj jest krótszy i zależy od wybranego sposoby dostawy. Średni czas oczekiwania na przesyłkę pocztową wynosi 5 dni, a kurierską – 1 lub 2 dni robocze. Jeśli zamówienie obejmuje kilka pozycji i okaże się, że nie wszystkie posiadamy w danym momencie w liczbie odpowiadającej zapotrzebowaniu, realizacja zamówienia może się przedłużyć. Jednak na życzenie klienta zamówienie możemy podzielić na kilka części, z tym że każda partia będzie wymagała osobnego opłacenia kosztów przesyłki.

Zwrot i reklamacja

Jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań i jest uszkodzony, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy jak najprędzej skontaktować się z naszym wydawnictwem, a następnie odesłać książki wraz z dowodem zakupu, opisem szkody, żądaniem reklamacyjnym i wyszczególnioną przyczyną reklamacji. Uzasadniona reklamacja skutkuje wymianą towaru na pełnowartościowy i bez wad, chyba że będzie to niemożliwe lub bardzo kosztowne – w takim wypadku zwracamy Państwu pieniądze.

Nie zwracamy pieniędzy za przesyłkę towaru poddanego reklamacji.

Odstąpienie od umowy

Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym jest tożsame z zawarciem tzw. umowy na odległość. Oznacza to, że przez 14 dni od dostarczenia produktów mogą Państwo – jako konsumenci – bez podania przyczyny zwrócić towar i tym samym zażądać zwrotu pieniędzy. Aby to zrobić, należy przesłać bądź mailowo, bądź wraz z towarem oświadczenie o odstąpienie od umowy. Kwota uiszczona w toku składania zamówienia zostanie zwrócona tą samą drogą.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu!
Zakupu można dokonać również w naszym sklepie stacjonarnym w siedzibie wydawnictwa, znajdującej się przy ulicy Grochowskiej 12a w Warszawie.