Zapraszamy do zapoznania się z podstawowymi informacjami dotyczącymi składania i realizacji zamówień w naszym sklepie internetowym oraz sposobów płatności i dostawy przesyłki. Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z regulaminem.
Składanie zamówienia
- W celu złożenia zamówienia należy wejść do zakładki sklepowej, wybrać produkt(y), określić liczbę egzemplarzy i dodać je do koszyka. Po skończonych zakupach przechodzimy do koszyka, gdzie klikamy przycisk „Przejdź do kasy” i postępujemy zgodnie z poleceniami: wypełniamy formularz zamówienia, wybieramy sposób płatności i dostawy, a na koniec potwierdzamy złożenie zamówienia.
- Konieczne jest podanie wszystkich wymaganych danych – tak, byśmy mogli wystawić fakturę VAT. W przeciwnym wypadku realizacja zamówienia będzie niemożliwa. W naszym sklepie rejestracja nie jest konieczna, by zakupić książki.
- Zamówienie można anulować, dzwoniąc pod numer telefonu 668 032 024 lub wysyłając e-mail na adres: fraszkaedu@fraszka.edu.pl.
Płatność i dostawa
-
Przyjmujemy płatności w formie:
- gotówki – w sprzedaży bezpośredniej, np. podczas wystaw czy konferencji,
- karty
- przelewu tradycyjnego
- przelewu internetowego
- za pośrednictwem systemu PayU
- za pobraniem
-
Cena wyświetlana przy tytule pozycji nie zawiera opłaty za dostawę. Prosimy pamiętać o doliczeniu do cen produktów opłaty za przesyłkę. Jej koszt kształtuje się w zależności od wybranego sposobu dostarczenia zamówionych artykułów. Przewidujemy następujące formy wysyłki:
- Poczta Polska – list zwykły ekonomiczny – płatność online lub przelewem: 16 zł
- Poczta Polska – list zwykły ekonomiczny – płatność za pobraniem: 22 zł
- Paczkomat InPost
- Zamówienie od wartości 250 zł objęte jest darmową dostawą.
Terminy
- Zamówienie zrealizujemy w ciągu 7 dni od momentu jego złożenia, jednak termin ten zazwyczaj jest krótszy i zależy od wybranego sposoby dostawy. W przypadku czasowego braku tytułu w magazynie termin dostawy pozostaje do indywidualnego uzgodnienia z klientem.
- Średni czas oczekiwania na przesyłkę pocztową wynosi 5 dni, a do paczkomatu – 1 lub 2 dni robocze. Jeśli zamówienie obejmuje kilka pozycji i okaże się, że nie wszystkie posiadamy w danym momencie w liczbie odpowiadającej zapotrzebowaniu, realizacja zamówienia może się przedłużyć. Jednak na życzenie klienta zamówienie możemy podzielić na kilka części, z tym, że każda partia będzie wymagała osobnego opłacenia kosztów przesyłki.
Zwrot i reklamacja
- Jeśli produkt nie spełnił oczekiwań lub jest uszkodzony, naszym klientom przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy jak najprędzej skontaktować się z naszym Wydawnictwem, a następnie odesłać książki wraz z dowodem zakupu, opisem szkody, żądaniem reklamacyjnym i wyszczególnioną przyczyną reklamacji.
- Uzasadniona reklamacja skutkuje wymianą towaru na pełnowartościowy i bez wad, chyba że będzie to niemożliwe lub bardzo kosztowne – w takim wypadku zwracamy pieniądze.
- Nie zwracamy pieniędzy za przesyłkę towaru poddanego reklamacji.
Odstąpienie od umowy
Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym jest tożsame z zawarciem tzw. umowy na odległość. Oznacza to, że przez 14 dni od dostarczenia produktów można bez podania przyczyny zwrócić towar i tym samym zażądać zwrotu pieniędzy. Aby to zrobić, należy przesłać bądź mailowo, bądź wraz z towarem, oświadczenie o odstąpienie od umowy. Kwota uiszczona w toku składania zamówienia zostanie zwrócona tą samą drogą.